איך להשיג יותר לקוחות לעסק שלך?

השאיפה להשיג יותר לקוחות היא אחת מהמטרות שלך השנה.

להלן כמה שיטות שנבדקו ויעזרו לכם להשיג לקוחות חדשים.

סביבת עבודה לאחר ה-COVID-19 עבור עסקים קטנים יכולה להיות קריטית, מכיוון שהעולם מסתגל למצב COVID-19 לטווח ארוך. מספר חברות אינטרנט בלטו מתחילת התפרצות הקורונה. אחרי הרגע של המהומה וההפסד, חיוני לחברה דיגיטלית להבין את המטרות החדשות של הלקוחות שלהן. מספר גורמים משפיעים על החלטות הלקוחות, צריך לקחת בחשבון שמסע הלקוח חייב להיות מותאם לצרכים של הצרכנים של היום.

המשמעות היא יצירת דרכים חדשות התואמות את העדפות הצרכן המשתנה. בזמן שאנו מנסים להמשיך את עבודתנו בתקופת פנדמיה ומתכוננים לסיומה, חברות יכולות להפיק את המיטב מהנסיבות. אנו חושבים קדימה ולכן ניתן לכם חמש הצעות למשיכת לקוחות חדשים לאחר הפנדמיה.

1.   תשקול מחדש  את ההצעות שלך

כולנו מושפעים ממגפת ה COVID-19. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהצרכנים שלך. יתכן שפריטים מסוימים אינם חשובים בעוד שאחרים חיוניים. תחשוב על זה. האם אתה מספק פריטים או שירותים שאולי כבר לא מעניינים את הלקוחות שלך?

חשוב להעריך האם המוצרים עדיין רלוונטיים לצרכנים.

צרכי הלקוח עשויים להשתנות כאשר הדברים יחזרו לקדמותם. מסכות פנים ואופנת בית נעימה, למשל, קרוב לוודאי שלא ימכרו באותה מידה כמו היום. כדאי לחשוב אילו דברים אתה יכול להציע היום, שיהיו יותר רלוונטיים ללקוחות ויעזרו לעסק שלך להתפתח.

2.   תעשה תוכניות מראש

כמו רבים אחרים, סביר להניח שגם אתה נתקלת בקשיים, אם לא התכוננת לפנדמיה. אנחנו יכולים ללמוד מן הניסיון הזה ולהתכונן לפנדמיה ולאסונות עתידיים. בעלי עסק לא יכולים להתכונן למועדים מסוימים, מכיוון שתווך פנדמיה אינו ניתן לחיזוי. אבל זו ההזדמנות לבחון את החוזקות והחולשות של החברה שלך.

תתבונן בדוחות של העסק שלך, תיצור מעקב ותזהה הפסדים, מכירות, רווחים ותקופות ללא נדודים משמעותיים. תעשה את הצעדים הנדרשים למצב את המותג שלך במהלך פנדמיה, פרודוקטיביות עובדים מרחוק, דרישות הצוות והלקוחות וכן הלאה.

3.   תגביר את האופטימיזציה למנועי חיפוש שלך SEO

סביר להניח שאתה כבר עושה אופטימיזציה למנועי חיפוש אם מעמדך באינטרנט הוא ברמה משמעותית. הלקוחות שמחפשים את המוצרים או השירותים שלך אמורים למצוא אותם ללא קשיים ובמהירות במהלך הקורונה, כמו כן ואחרי תקופת פנדמיה. עקב הירידה בתנועת הצרכנים בקרב העסקים הפיזיים ומעבר לעולם הדיגיטלי, בעלי חברות חייבים להגדיל את נוכחותם באינטרנט.

חברות קטנות חייבות להגביר את מהירות טעינת הדפים והאתרים כדי לעזור ללקוחות לאתר פריטים במהירות ובקלות. זה יהיה נהדר אם תוכל לבוא עם כמה ביטויי חיפוש בנושא של COVID-19. התוכן הישן וטוב ועדיין פופולרי שבאתר האינטרנט שלך וברשתות החברתיות, יכול גם לעזור לך להשיג את הסמכות והאמון של הקהל שלך.

4.  תתאים את תוכנית השיווק שלך

תסיר את מסר השיווק אשר חסר תועלת או פחות מתאים. ייתכן שיהיה עליך להתאים או לבטל פוסטים מתוכננים לרשתות החברתיות, הודעות דוא”ל או הודעות אחרות. אתה יכול גם להשתמש בתוכן השיווק הקיים כדי להעביר מסרים רלוונטיים לגבי בריאות, מרחק חברתי וכו’. זכור בכל זאת שתוך כדי תקשורת עם הלקוחות טון התקשורת צריך להיות אמפתי, נעים, אמיתי וישיר.

אל תנסה לנצל את המצב של הפנדמיה כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך. במקום לנצל נסיבות לא טובות, תשקול אילו כישורים אתה יכול להציע כדי לעזור.

5. עודדו את הצורך בקשר

לאחר יותר משנה של בידוד, אנשים זקוקים לתקשורת אנושית. במהלך הקורונה מספר ארגונים קטנים הביאו פתרונות חדשניים. כדי לאפשר לצופים ליצור אינטראקציה במהלך קורונה, חברות קטנות הפיקו קונצרטים בשידור חי והקרנות סרטים. נטפליקס גם מאפשרת למשתמשים לצפות בסרטים עם חברים ובני משפחה המתגוררים בחו”ל. חשבו על דרכים חדשות איך לשתף את הקהל שלכם ולתת להם הרגשה של מעורבות.

עסקים גדולים עובדים על מעמדם באינטרנט במשך שנים. לעומת זאת, חברות קטנות רבות, עקב הפנדמיה, נאלצו להפוך בן לילה, לחברות דיגיטליות. ההתאוששות של העסק שלך תלויה ביכולתך להשתמש בכלים דיגיטליים ולתקשר עם הציבור המקומי.

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

אני לא כותב הרבה, אבל כשאני כותב...

רוצה שאעדכן אותך על המאמר הבא שיוצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי:

אהבתם את המאמר? הנה עוד כמה מומלצים:

מט”ח בעולם הדיגיטלי

העולם הדיגיטלי הפך את המט”ח לנוח יותר לעסקים קטנים. באמצעות השימוש בחשבוניות דיגיטליות ופתרונות תשלום, עסקים יכולים לנווט במורכבויות של

קרא עוד>>